Въпроси и отговори на най-често задаваните въпроси от клиенти


Как става поръчката?


1.Избирате желания от Вас продукти и натискате бутона „Купи“
2.Попълвате Вашите данни за доставка – Имена, адрес за доставка и телефон и натискате бутона „Поръчване“
3.След това ще получите потвърдително съобщение,че поръчката ви е получена от нас.


Колко струва доставката?


Доставката е фиксирана:
6лв. до офис на Спиди
12лв. до Ваш адрес

Как и за колко време става доставката?

За продукти в наличност – Доставката отнема между 1 и 3 работни дни. Ние изпращаме пратките с фирма Speedy на територията на цяла България.

Как се заплащат поръчаните стоки?

Стоките от магазина се заплащат чрез наложен платеж при доставка.

Предлагате ли покупка на стоки на изплащане?

Да, предлагаме стоки на изплащане, които са на стойност равна или по-голяма от 150лв. Ако желаете да закупите стока на изплащане, моля кликнете на бутона “ Купи на кредит“ и попълнете необходимите данни за да кандидатствате.

Каква е гаранцията на стоките?

Гаранцията на предлаганите стоки е 24 месеца за физически или юридически лица. Гаранцията покрива фабрични дефекти появили се посочения гаранционен срок при нормално използване на продукта.

Мога ли да върна или заменя?

Можеш да върнеш или замениш закупените продукти в рамките на 14 дни от получаването им.

Мога ли да прегледам продукта при получаване?

Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед пред куриера.

Имате ли магазин, мога ли да видя „на живо“ продуктите?

Стоките в нашия магазин се предлагат само онлайн и се доставят с куриерска фирма. Имате право на преглед на стоката при получаване, както 14 дневен период в който да тествате продукта за да сте сигурни, че е точно това което желаете.


Не откривате отговор на Вашия въпрос?

За допълнителни въпроси можете да се обръщате към „Отдел обслужване на клиенти“ на e-mail: magazin@hobbystart.bg или на телефон: 0876 91 92 96 ( от Понеделник до Петък – 10:00ч. до 17:00ч. )