Често задавани въпроси:

Как да поръчам и как протича една поръчка?
  1. Избирате желания от Вас продукт и натискате бутона "Купи".

2. Ще Ви се зареди количката. Кликнете на бутон "Приключване на поръчката" и преминете на 3-та стъпка.

3. Попълнете Вашите данни за доставка.

Изберете метод на доставка, метод на плащане.

Съгласете се с общите условия и кликнете на бутон "Поръчване".

Ще получите имейл или СМС, че поръчката Ви е получена.

4. Следва обработка на поръчката предаване на куриер за доставка. Ще получите втори имейл/СМС, че пратката е предадена на куриер за доставка.

5. Куриерът ще Ви информира със съобщение по Вайбър или СМС за деня на доставката. Преди доставката ще Ви се обади.

Как се заплаща?

Предлагаме 3 метода на плащане:

С наложен платеж на куриера при получаване на пратката. Плащането е в брой. В офисите на спиди се предлага и плащане с карта.

С карта – при приключване на поръчката може да изберете опция плащане с дебитна/кредитна карта. Плащането е защитено и става на страницата на Транскард.

Банков превод – след приключване на поръчката се генерират банковите детайли на фирмата, както и указания за превод и основание.

Колко струва доставката?

Доставката е фиксирана - 5 лв.

Колко време отнема доставката?

За продукти "В наличност" - Доставката отнема между 2 и 4 работни дни.

За продукти "Налично за предварителни продажби" - продуктът в момента не е в наличност. Имате възможност да се свържете с нас и да ни попитате, кога планираме следващата доставка и да запазите продукта на цената, която виждате в момента, ако срокът за доставка Ви устройва. При продукти с други срокове за доставка, сроковете са упоменати на страницата на продукта.

Доставка до етаж?

При пратки над 30 кг пратките се доставят до външна врата и не се предлага качване до етаж от куриера. 

Преглед на продукта при получаване?

Опция преглед се поставят на всички доставки и можете да прегледате продукта

При тежките продукти като масажни столове, пиана, това е почти невъзможно поради обема на продукта и времето, което би отнело да се разопакова. Затова Ви съветваме само външно да огледате кашона за удари, смачкване и пробити места. И само при съмнения за щета да се отворят.

Ако няма външни видими проблеми, приемете пратката и я тествайте спокойно после. Ако не Ви хареса може да я върнете.

Имате ли физически магазин, където може да се тества продукта?

Нямаме физически магазин, където продуктите да се видят. Продуктите се изпращат от складовете ни в Карлово и Русе до Ваш адрес.

Вместо физически магазин предлагаме всички удобства на онлайн магазина:

  • Изгодна доставка
  • 14 дни връщане на продукта, ако не ви допада. Имаме един от най-лесните и бързи процеси за връщане. При продукти закупени на място в магазин няма опция за връщане.
  • Насреща и след покупката
  • Също може да се възползвате от адекватна консултация по телефон. Нашият екип познава много добре продуктовата ни гама както и другите подобни продукти на пазара. Винаги можем да ви помогнем в избора и винаги ще Ви предложим продукта, който най-добре отговаря на Вашите нужди. Когато нямаме точния продукт за Вас ще ви кажем..., че нямаме точния продукт за Вас... Целта ни е да Ви помогнем, а не продажба на всяка цена.
Мога ли да върна продукта и как става?

Можеш да върнеш продукта до 14 дни след датата на получаване. Нашата цел е да се увериш, че продуктът е точно това, от което имаш нужда. Единственото условие за връщане е да бъде в запазен търговски вид и със запазени опаковки. Процедурата при нас е лесна и много бърза. 

Попълваш формуляр за връщане, изпращаш го към нас. Ние потвърждаваме, че сме го получили, след което изпращаш продукта към нас на посочения във формуляра адрес. След като го получим и се уверим, че отговаря на условията, веднага възстановяваме заплатената от теб сума по банков път.

Ние предлагаме една от най-улеснените и бързи процедури в България за връщане.

Пълните условия тук - https://hobbystart.bg/vryshtane-ili-zamqna/

Имат ли гаранция продуките? Какъв гаранционен документ издавате?

Продуктите имат 24 месеца стандартна гаранция. Не издаваме гаранционна карта. За гаранционен документ служат, който и да е документ от следните(самостоятелно са достатъчни):

  • Копие от Вашата поръчка, което получавате по имейл, когато завършите поръчката си или:
  • Разписката от куриера, която замества касовата бележка, понеже изпращаме пратките с пощенски паричен превод или:
  • Товарителницата от куриера, която показва на коя дата сте получили продукта и че сте го получили от нас или:
  • Справка при нас с Вашия телефонен номер от поръчката може да покаже кога сте поръчали от нас и кой продукт.
Как се обслужва гаранцията?

При проблем с продукта, когато е в гаранционен срок, ние изпращаме куриер, който взима продукта от твоя адрес и го транспортира до наш сервиз и то БЕЗПЛАТНО. Ремонтираният продукт връщаме към теб отново безпалтно. Ако не може да се ремонтира ти изпращаме нов продукт, ако такъв няма, ти възстановяваме заплатената сума

Предлагате ли следгаранционно обслужване?

Извън гаранционно при повреден продукт отново може да се обърнеш към нас. Сроковете за ремонт са по-дълги понеже може да се наложи допълнителна поръчка на части. Доставката на продукта до наш склад е за твоя сметка.

Защо да купя от Вас?
  1. Ние сме отзивчиви и любезни. Можеш да ни питаш всичко без да се притесняваш
  2. Доставяме максимално бързо
  3. Насреща сме и след покупката
  4. Имаме една от най-улеснените и бързи процедури за връщане 
  5. Предлагаме изгодна доставка
  6. Много държим на коректност, както и на доволни клиенти
Имате въпрос, за който не намирате отговор?

Ако имате въпрос, за който не виждате отговор, обадете ни се! Ще се радваме да Ви помогнем 0876919296 (10:00-17:00ч)