Въпроси и отговори на най-често задаваните въпроси от клиенти


Как става поръчката?


1.Избирате желания от Вас продукти и натискате бутона „Купи“
2.Попълвате Вашите данни за доставка – Имена, адрес за доставка и телефон и натискате бутона „Поръчване“
3.След това ще получите потвърдително съобщение,че поръчката ви е получена от нас.


Колко струва доставката?


Доставката е безплатна до Ваш адрес или офис на Спиди.

Как и за колко време става доставката?

За продукти в наличност – Доставката отнема между 2 и 5 работни дни.

Как се заплащат поръчаните стоки?

Стоките от магазина се заплащат чрез наложен платеж при доставка или с дебитна/кредитна карта при завършване на поръчката.

Предлагате ли покупка на стоки на изплащане?

Да, предлагаме стоки на изплащане, които са на стойност равна илипо-голяма от 150лв. Ако желаете да закупите стока на изплащане, молякликнете на бутона ” Купи на кредит” и попълнете необходимите данни зада кандидатствате.

Каква е гаранцията на стоките?

Гаранцията на предлаганите стоки е 24 месеца за физически или юридическилица. Гаранцията покрива фабрични дефекти появили се посочениягаранционен срок при нормално използване на продукта.

Мога ли да върна или заменя?

Можеш да върнеш или замениш закупените продукти в рамките на 14 дни отполучаването им.

Мога ли да прегледам продукта при получаване?

Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед пред куриера.

Имате ли магазин, мога ли да видя “на живо” продуктите?

Стоките в нашия магазин се предлагат само онлайн и се доставят скуриерска фирма. Имате право на преглед на стоката при получаване, както14 дневен период в който да тествате продукта за да сте сигурни, че еточно това което желаете.


Не откривате отговор на Вашия въпрос?

За допълнителни въпроси можете да се обръщате към „Отдел обслужваненаклиенти“ на e-mail: magazin@hobbystart.bg или на телефон: 0876 91 92 96 ( отПонеделник до Петък – 10:00ч. до 17:00ч. )